miercuri, 17 februarie 2016

Recenzie Ultima vrăjitoare din Transilvania. Mathias de Anna Vary.





Editura Herg Benet.
Cărțile Arven.
Bucuresti, 2013.
Nr. pagini 284.


După întâmplările petrecute în satul V. , Alexandra încearcă să redevină adolescenta normală de dinainte de a fi prinsă în povestea contesei-vrajitoare Aneke. Însă Mathias apare surprinzător la ușa ei, arătând cu 10 ani mai tânăr și fiind perfect adaptat la decorul si viața de noapte din Bucuresti.


Mathias nu este singurul care revine...Alexandra se trezește intr-un triunghi de forțe întunecate, iar răpirea Norei, fiica Lorenei, este doar începutul pentru o serie de întâmplări înfricoșătoare.

Până să se dezmeticească, Alexandra ajunge din nou în satul V., pe care-l găsește schimbat, cu atmosfera lui tihnită complet evaporata, devenind un fundal pentru crime, iubiri regăsite, răzbunări.


Noi figuri, întunecate și diabolice își fac apariția in miezul povestii. Vor reuși Mathias și Alexandra s-o împiedice pe Aneke sa-si realizeze planurile malefice?

În întreaga trilogie se întrepătrund două lumi total diferite. Lumea adolescenților de azi preocupați de Facebook, rock, tatuaje și pierce-uri este împletită cu lumea contesei dispărute, intrigi de curte și povesti demult uitate.

Cartea se încadrează în genul mystery romance în tonuri întunecate despre incest, trădări, superstiții, legende și secrete transmise peste veacuri.

O carte pe care merită să o citiți, de fapt toată trilogia este un must-read. Lecturi plăcute. Va aștept cu opinii.
Curând voi citi și recenza și ultimul volum al trilogiei.


Iată și exemplarul meu cu autograf. Sunt sigură ca știți deja ca Anna Vary e pseudonimul Cristinei Nemerovschi.

Enjoy it! 

# Mela

12 comentarii:

  1. Pare o carte interesantă, deși nu am citit-o și nici nu am mai citit nici o recenzie despre ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Adina, da, e o carte interesantă. Lectură plăcută să ai. :)

      Ștergere
  2. Aceasta recenzie m-a făcut să-mi doresc această carte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună, Andrei. :) Mă bucur. Ce citești acum?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit cartea si abia astept sa citesc ai urmatorele ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Am citit acesta carte. Mi-a placut foarte mult. Vreau sa citesc si volumul 3 pentru a termina seria.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Alexa. Și la mine ultimul volum este în așteptare.

      Ștergere
  6. Ah, de atata timp zic ca ma apuc sa citesc cartea asta... Mereu citesc altceva si uit de ea... Faina recenzia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Ema. Stai liniștita, și la mine a așteptat ceva cartea asta. Toate la timpul lor.

      Ștergere
  7. Am citit-o si mi-a placut tare mult. De abia astept sa citesc si volumul trei si poate la vara o sa le recitesc pe toate dintr-un foc. O sa-mi lipeasca rau Contesa Aneke. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut, Reeah. Te inteleg perfect. Din păcate eu nu pot bici să mă gândesc la recitire, am prea multe cărți care asteapta.

    RăspundețiȘtergere