sâmbătă, 20 februarie 2016

Recenzie Greşeli din dragoste de Beth Kendrick






Titlul original My Favorite Mistake.
Anul apariţiei 2013.
Nr. pagini 233.
Colecţia Cărţi Romantice.
Editura Lira.
Traducere Dana Purgaru.


Totul a început când Faith a plecat în Los Angeles. A fugit de tot şi i-a lăsat în urma  pe singura persoana cu care mai ţine legătura, sora ei Skye dar  şi pe iubitul Flynn.

Acum este rugată de către sora ei să se întoarcă înapoi acasă pentru că avea probleme cu barul, acesta fiind singura lor sursă de venit. Faith nu voia să audă aşa ceva, dar când Flynn o sunase şi îi spuse ceea ce Skye a omis, faptul că e însărcinată, nu a mai stat pe gânduri şi a mers să-şi susţină sora şi să-i fie aproape.

Dar nu este chiar aşa de uşor pe cât pare, ea trebuie să se confrunte cu iubirea pe care o simţise cu zece ani în urmă fata de Flynn. S-a dovedit că el nu e doar o fostă iubire pierdută, ci este şi singura persoana pe care o va iubi vreodată.

Faith încearcă să-l recucerească, dar totul pare în zadar deoarece el nu mai are încredere că ea nu-l va mai părăsi. Atunci ea încearcă să fugă din nou, dar îşi dă seama că nu-şi va mai putea dărui inima altcuiva.

" - Flynn, dă-mi doar...
   - Mai mult timp ca să te hotărăşti ce vrei? Se opri şi se întoarse cu faţa la mine. Ţi-am dat zece ani, continuă el. Şi am ajuns fix de unde am plecat. "

El se simte rănit din cauza faptului că este convins că ea îl va părăsi. De aceea încearcă să pară distant şi impasibil, dar ea ştie că în adâncul sufletului lui se mai ascunde iubirea de acum zece ani.

Oare Flynn o va ignora până la sfârşit sau îi va da o şansă? Oare Faith va fugi din nou şi îl va lăsa în urmă sau va rămâne şi îşi vor începe viaţa împreună?
Rămâne doar să citiţi cartea şi să descoperiţi misterele.


Mi-a plăcut în mod special această carte pentru că face diferenţa dintre oamenii care merită afecţiune şi care nu. Nu am găsit lucruri care să mă lase cu un sentiment amar, aşa că această carte merită să fie citită.

Lectură plăcută.

# Cristina


12 comentarii:

  1. Pare o carte foarte interesanta. Mi-as dori sa o citesc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesanta . Deabea astept sa aflu finalul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu m-a pasionat niciodata colectia aceasta, genul acesta de carti. Poate daca as descoperi una draguta, mi-as schimba parerea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt cărţi care te-ar atrage, dar nu le-ai descoperit încă. :)

      Ștergere
  4. Bună, Cristina va intră curând să va răspundă comentariilor. Mă bucur ca v-a plăcut și vouă recenzia.

    RăspundețiȘtergere
  5. O carte draguta si interesanta. Sper sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere