marți, 16 februarie 2016

Recenzie Cincizeci de umbre ale lui Grey ( vol.1) de E. L. James





Titlul original: Fifty Shades Of Grey
Traducător Constantin Dumitru Palcus
Editura Trei
Colecţia Eroscop
Data apariției 2011
Număr de pagini 616


"Cincizeci de umbre ale lui Grey" este primul volum din triologia Fifty Shades. Este un roman încărcat de pasiune şi dorinţă. În carte este vorba despre o iubire care pare a fi imposibilă, dar totuşi încearcă să reziste.


Anastasia Steele, o studentă la filologie, este rugată de către colega ei de cameră, Kate, să-i facă un serviciu, şi anume acela de a-i lua un interviu renumitului om de afaceri, Christian Grey. Ea nu este foarte încântată deoarece nu este domeniul ei şi este convinsă că va fi intimidată de un om cu o asemenea afacere în spate. Când se vede stând în faţa domnului Grey se înroşeşte şi îşi caută cuvintele potrivite, dar fără rost deoarece acest bărbat pare a fi un maniac al controlului.

Anastasia nu ştie ce se întâmplă cu ea, deoarece mereu îi vin în minte acei ochi întunecaţi şi misterioşi ai lui Christian. El o urmăreşte la muncă, îi trimite cadouri. Ea presupune ca se simte atras de ea, dar inima i se frânge când el îi spune să stea departe pentru că va avea de suferit.

Decide să îl lase în pace, dar el nu poate sta departe. Anastasia nu se crede destul de bună pentru el şi încearcă să-l uite cu totul, dar când el reapare şi îi dezvăluie marele secret, ea rămâne uimită dar în acelaşi timp şi speriată.
Decide să îi accepte modul de viaţă,crezând că o să-i poată face faţă, dar când el întrece limitele, ea trebuie să ia o decizie importantă.

Oare va rămâne Anastasia alături de Christian? Oare va încerca Christian să se schimbe pentru ea? Citiţi cartea şi îi veţi descoperi misterele.

Ador această carte pentru faptul că îţi transmite exact sentimentele personajelor şi pentru că este încărcată de romantism. Nu îi găsesc nici un defect, iar de aceea această carte m-a fascinat.

 # Cristina

18 comentarii:

  1. Foarte interesanta recenzia ! Continuă tot așa! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am văzut filmul și vreau să citesc și toată seria, pentru că nu am apucat încă.Eu personal, deși nu le-am citit, am o părere foarte pozitivă despre aceste cărți.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina, sunt și eu de acord, o recenzie foarte bună! :) Felicitări! La cât mai multe, puștoaico. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit seria am vazut filmul sunt fascinata de Christian .. Felicitari pentru recenzie .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştiu sentimentul, şi pe mine mă fascinează. Mulţumesc!

      Ștergere
  5. Ador aceasta serie. In perioada cand citeam cartea eram indragostita de Christian :)) . Momentan citesc volumul 4 si e la fel de bun ca si restul cartilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca aceasta este singura carte (si serie) din tot ce a aparut in ultima vreme care nu ma atrage absolut deloc. Filmul mi s-a parut atat de cliseic, incat imi este imposibil sa citesc cartea. Poate ca nu e asa, poate ca e altfel cartea, insa efectiv nu ma pot apuca de ea ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciodată nu ştii până nu încerci. Cartea e super! Te sfătuiesc să încerci măcar primul capitol.

      Ștergere
  7. Am citit-o si eu pe la 14 ani si tin minte ca se vorbea atat de mult in acea perioada despre ea. Vedeam in fiecare zi pe cineva in microbuz citind-o si eu am citit-o cand se zvonea ca Matt Bomer o sa-l joace pe Grey. Le-am citit, mi-au placut, nu mai tin minte atat de multe detalii din cate mi-am dat seama in ultimele zile si cred ca o sa le recitesc peste cativa ani. Sa vad daca o sa-mi mai placa asa cum mi-au placut acum aproape trei ani. Jamie Dornan a fost o alegere pe placul meu, totusi. :))
    Foarte frumoasa recenzia, din cate am inteles, esti noua in domeniu. Felicitari si la cat mai multe! :hug:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am citit-o acum 3 ani în engleză când încă nu se vorbea de ea. E o carte ok în felul ei dar nu m-a dat pe spate. :)

      Ștergere
    2. Mulţumesc pentru susţinere şi apreciere. Şi mie îmi place mult carte, mă bucur că şi ţie ţi-a plăcut. Să o reciteşti cu drag. :)

      Ștergere