marți, 16 februarie 2016

Recenzie Cartea viitorului de Cecilia Ahern





Editura Alffa.
Colecția Strada Ficțiunii.
Titlu original: The Book of Tomorrow.
Bucuresti, 2012.
Nr pagini 280.

Aceasta este a doua carte citită de această autoare.

Tamara Goodwin a avut mereu tot ce si-a dorit. A crescut intr-o vilă luxoasă, cu o plajă privată, un dressing cu haine de firmă, pat cu baldachin și propriul jacuzzi.

Când, pe neașteptate, tatăl ei moare, viața Tamarei și a mamei sale se schimba dramatic. Îngropate în datorii, ele sunt nevoite să se mute la țară, intr-o căsuță aflată în curtea misteriosului castel Kilsaney.

În timp ce mama ei se izolează de lume, Tamara, singură și plictisită, își dorește să se întoarcă la Dublin. Intr-o bună zi o bibliotecă ambulantă se oprește la poarta domeniului. Privirea Tamarei cade asupra unei cărți legate în piele, cu lacăt și încuietoare aurite. Ceea ce va descoperi în paginile ei îi va tăia răsuflarea și îi va zgudui din temelii lumea.

O carte de nicăieri îți poate schimba viața. Te poate purta pe cărări nebănuite și, dintr-o dată, aceeași carte face ca magia să nu mai fie un simplu cuvânt din vocabularul tău. Misterul are rolul lui și depinde doar de tine cât de mult ești dispus să te joci cu destinul.

Cam asta e prezentarea oficială a cărții. Părerea mea despre acest roman este una pur subiectivă, clar. Cartea asta m-a ținut în suspans până la final. Mătușa Tamerei se pare ca ascundea secrete dar nu o credeam așa de diabolica. Merită trăite sentimentele generate de dozarea picătură cu picătură a misterului și dezvăluirea lui în același mod.

Ce să mai spun să va conving? La prima vedere e o carte slow, nevinovată dar ascunde foarte multe necunoscute. Mă bucur ca am citit-o și o recomand.

Anul acesta voi citi și romanele așa-zisele celebre ale autoarei, cele mai cunoscute. Sper să bifez măcar două, deoarece am planuri mari privind lecturile anului.

P.S. Carte cumpărată tot de la Cătălina D.

Lectură plăcută!
Enjoy.
Va aștept cu impresii.

# Mela

9 comentarii:

  1. Am citit "P.S. Te iubesc", mi-a placut si am vrut sa mai citesc si alte carti ale scriitoarei, asa ca am citit si "Cartea viitorului". Marturisesc ca nu mi-a placut chiar atat de mult ca prima, dar merita citita.Si, normal, mai vreau sa citesc si alte carti de Cecelia Ahern !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Dana. Iată mi-ai recomandat alt roman. Asta și așteptam, mulțumesc. :) Lecturi plăcute îți doresc.

      Ștergere
  2. O carte pa care am citit-o cu sufletul la gură și care m-a pus puțin pe gânduri.Am citit-o repede, o lectură frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit, Adina. :) Mă bucur mult ca ai citit-o și tu și ti-a plăcut. :) Ce carte citești acum?

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate nu am citit cartea aceasta dar sper sa ma mobilizez si sa o citesc...

    RăspundețiȘtergere
  5. Am mai multe carti de la Cecilia Ahern, insa aceeasta imi lipseste. Abia astept sa o citesc dupa ce fac rost de ea :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult autoarea. Trebuie sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă o vei și citi, îți va plăcea mai mult! Lecturi bune!

      Ștergere