joi, 11 februarie 2016

Prieteni autori și edituri colaboratoare. #2


Andres (Andreea Ban) este autoarea cărții " Încă o dorință" pe care mi-a trimis-o pentru recenzie. O carte minunată din vânzarea căreia fundația "Salvați copiii" va beneficia.


Liliana Gabroveanu, autoarea acestei cărți dar și a unor cărți de povesti si povestiri. Ea a dat dovada de generozitate și mi-a trimis cărțile dânsei. Anul acesta așteptam și alte titluri din partea ei pe care de abia aștept să le citesc.


Ștefan Doru Dancus este fondatorul editurii Singur care publică în special poezie dar și proză și promovează scriitorii cu resurse mai puține. El însuși este un autor de poezie dar și de proză poetică. Mi-a trimis anul precedent o carte despre el, ultimul volum de versuri dar și un roman.


Gabrielle Guvenel mi-a trimis romanul sau recent apărut care m-a încântat. Este o autoare promițătoare care scrie intr-un stil foarte interesant.


Editura Herg-Benet am descoperit-o prin 2012. Publică autori romani contemporani. Am citit foarte multe dintre titlurile apărute, autori precum: Cristina Nemerovschi, Alexandru Voicescu, Cristina Boncea, Petronela Rotar. De-abia aștept să îmi ajungă coletul de la ei.


Această editura este relativ nouă și eu personal o cunosc deoarece o publică pe Theo Anghel. Pot spune ca sunt nerăbdătoare să citesc cărțile de la ei.


Și targulcartii.ro a acceptat un parteneriat cu mine. Pentru moment am ales o carte de Doris Lessing, o autoare îndrăgită.


Mulțumesc pentru volumul de versuri "Vise de scrum". 

6 comentarii:

  1. Vreau si eu sa citesc Eria. :D Cat despre Theo Anghel... pana sa citesc aici, aveam impresia ca e barbat. :( Vreau sa citesc si cartile dansei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună, Reeah Ree. "Eria. Dezvăluiri" e o carte foarte interesantă. Sincer, eu credeam mereu ca Theo Anghel e femeie dar, poate greșesc și eu. :) Lecturi plăcute! Mulțumesc pentru popas. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu vreau sa citesc cateva carti de la editura Herg Benet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, Daniela. :) Ce ai vrea să citești? :) Poate vom face un concurs în viitor.

      Ștergere
  4. Mulțumesc pentru menționare, Mela! ^_^

    RăspundețiȘtergere