luni, 1 februarie 2016

Recenzie Întâlnire cu viața de Cecilia Ahern


Editura Allfa.
Colectia Strada Fictiunii.
Bucuresti, 2012.
374 pagini.
Vin cu recenzia acestei cărți la destul de mult timp după lectura ei. Cartea am cumparat-o de la o cititoare, prietenă pe Facebook. Am văzut cărțile Ceciliei Ahern în librăria Thalia și știam cumva de pe Facebook ca este foarte indragita. Am citit-o în ianuarie, după câțiva ani de la apariția cărților în limba romană.

Trebuie să recunosc ca eram curioasă, mai ales ca făcusem o postare pe pagina de Facebook în care afisam mai multe cărți și ceream păreri în legătură cu care să încep și am primit păreri ok despre Ahern. Deci, am inceput-o.

Trebuie să zic ca m-a fascinat cartea, autoarea și povestea în sine. Tânăra Lucy se apropie de vârsta critică de 30 de ani dar pare să ducă o viață acceptabila potrivit propriilor afirmații. De toate aceste lucruri se alege praful când Viata intră în legătură cu ea și dezvăluie adevăruri greu de ingurgitat.

Am citit ceva critici negative ulterior lecturii și le cred ușor exagerate. Clar, nu am citit alte cărți ale autoarei, să fac o bună comparație, însă cred ca și ideea oarecum absurdă cu intalnirea Viata poate fi inclusă intr-o operă de ficțiune. De ce nu, până la urma?!?

Mi-a plăcut mult Lucy, umorul ei dar și seriozitatea cu care tratează întâlnirea cu Viața. Cui nu i-ar place să se întâlnească cu Viața? Mie una, da!

Recomand cartea. Eu consider ca merită citită. Cred ca i-am dat 4 steluțe din 5 pe Goodreads. Mai am " Cartea viitorului" de Cecilia Ahern. Sunt curioasă să văd cele două cărți prin comparatie dar și altele, de ce nu?

"Întâlnire cu viața" o puteți cumpăra de aici.
"Cartea viitorului" o gasiti chiar aici.

Va doresc lecturi placute! ☺
Va aștept cu păreri și eventuale întrebări.




3 comentarii:

  1. De la aceasta autoare nu am citit decat PS I love you si mi-a placut tare mult. Ulterior am vazut si filmul.
    Mi-as dori sa citesc si aceasta carte si, cu siguranta intr-o buna zi o voi face.
    Felicitari pentru acest blog si mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună, Daniela. Mă bucur ca îți place și ție Cecilia Ahern. Mulțumesc pentru apreciere și urare! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună, Daniela. Mă bucur ca îți place și ție Cecilia Ahern. Mulțumesc pentru apreciere și urare! :)

    RăspundețiȘtergere