vineri, 12 februarie 2016

Găsit colaboratoare.


Ieri făceam o postare prin care doream o colaboratoare la blog. Ea a venit cu un mesaj entuziasmat care m-a convins. Este o puștoaică care citește cărți romantice. Această înseamnă ca va scrie recenzii ale acestui tip de cărți.

Sunt pe cale să cooptez și alt colaborator dar despre asta la timpul potrivit. Între timp las să vorbească puștoaica,   cum îmi place sa-i zic.


" Bună. Mă numesc Danciu Lenca Cristina și am 14 ani. Sunt din județul Bihor. Sunt o persoană sociabila și deschisă. Îmi place îngrozitor de mult să citesc și sunt dispusă să transmit mai departe acest sentiment de iubire față de carte. Citesc cărți de dragoste și îmi place foarte mult romantismul transmis de aceste cărți. Aceasta sunt eu și sper să ne înțelegem. " 

P.S. Mie mi-a plăcut partea cu "îngrozitor" . :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu