vineri, 7 august 2015

Unde si cand citesc.

Personal cred ca este important și unde si cand citesc, nu doar ce citesc. Nu citesc niciodată la birou sau la masă de scris. De fapt, nu folosesc nici pentru scris masa, ci scriu în poală.

Unde citesc? De ani de zile citesc în pat și doar rareori intr-un fotoliu. Îmi place să citesc în casă, să nu fiu  distrasă de zgomote, nici macar de ciripitul pasarilor, pe care îl găsesc ok când nu citesc.

Aș avea multe opțiuni de locuri unde pot citi. Balansoar, în grădină, în curte pe bancă dar optez mai mereu pentru în casă.

Un loc mai special unde citesc este în tren. Îmi petrec cam patru ore în tren pe o rută dragă mie. Și îmi petrec acele ore citind. De-a lungul anilor am citit foarte multe cărți în tren. Timpul trece, mă afund în poveste și sunt bucuroasă.

Să răspund acum la aspectul când. Perioada de citit preferată este categoric seara. Și asta până târziu în noapte. Mi se pare momentul cel mai bun pentru lectură.
Dar când sunt tren, e de obicei ziua iar atunci lectura curge.

În timpul zilei citesc de asemenea dar sunt mai mereu distrasă de treburile care trebuie făcute, de zgomote, de alte lucruri.

Nu de mult am incerc at să citesc la ștrand. Dar se pare ca nu mă pot concentra, în condițiile în care nu am răbdare să stau în soare prea mult timp.

În concluzie pot spune ca știu ca aș putea citi și în alte locuri decât cele obișnuite sau la alte ore, important e să experimentez doar.

Voi unde și când citiți? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu