miercuri, 8 iulie 2015

Malad de Alexandru Voicescu.

Am ajuns în sfârșit să citesc Malad. Era pe wishlistul mintii mele încă de la apariție.

Cred ca e cam greu să spui lucruri concrete cu cuvinte normale despre Malad. Este o carte deosebită, altfel, nebuna.

Adevărul e ca nu mă așteptam la wow-ul tăcut din momentul în care am terminat călătoria prin carte. E felul ală de roman care te transpune rapid dintr-o stare în altă, nu știi dacă ceea ce se da întâmplă e aievea sau doar produsul unor minți speciale din mintea personajelor.

După câteva capitole nu mai poți lasa cartea din mâna, e cartea magnet, la propriu. Mi se întâmplă destul de rar treaba asta.

După ce am ajuns la ultimele rânduri, am simțit nevoia să o reiau pentru ca romanul ascunde stări, evenimente, lumi care nu pot fi aprofundate la prima lectură.

Realitatea relativă din carte e dublata de stări de vis, de lumi diferite istoric vorbind, împletire care face din romanul de debut al lui Voicescu o poveste unică.

Recomand cartea cu căldură și cred ca merită 5 puncte din 5 și asta fără nicio ezitare.

Găsiți cartea aici.
Lectură plăcută! ☺
Va aștept cu idei aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu