marți, 7 iulie 2015

Cărțile și dorul .

Petrecusem  șase luni departe de țară și totodată departe de cărți în limba romană. Aveam un dor nebun de a citi iar în limba  mea si, de asemenea, de a citi cărțile recent apărute ale autorilor contemporani.

Citisem doar în limbă engleză cărți thriller, gen care îmi place dar vedeam pe Facebook în principal recenzii sau promovări ale cărților recent apărute, în special la editura Herg - Benet dar nu numai.

A comanda prin poștă mi se părea o cheltuială cam mare iar de ebookuri mă saturasem pentru ca nu era același lucru să citesc acest format, plus ca E-readerul se bloca când îmi era lumea mai dragă.

Așa ca în iunie am început să îmi comand cărți de pe Elefant, am prins chiar Zilele Elefant, lucru care m- a făcut să le cumpăr la un preț ok, plus am primit și cărți cadou.

De-abia așteptam să ajung acasa, să ating coperțile cărților, să le datez ,cum o fac de când mă știu. Am fost foarte fericită la întâlnirea cu cărțile mele.

Am descoperit ca încă mai am acasă destule cărți cumpărate la un moment dat dar pe care nu am avut timp să le citesc.

La capitolul planuri e inclusă și aranjarea cărților pe autori, nu pe colecții, cum sunt acum. Astfel voi știi ce cărți am și ce nu. Știu ca asta îmi va lua foarte mult timp dar cred ca merită.

Asta e relația mea cu cărțile, una puternică și de o dependență plăcută.

Bagajul meu va fi, ca întotdeauna plin de cărți grele la propriu și la figurat.

Ce relație aveți voi cu cărțile, biblioteca, ce vreți să citiți neapărat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu